مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 07:352023-11-26بين الملل

خبر خوب| معنای واقعی آزادی را از زنان فلسطینی بپرسید


از غزه راه می افتیم تا تهران و مشهد و روسیه که هر کدام در قالبی متفاوت، نوید خبرهایی خوش می دهند؛ اما در راس همه آن ها، آزادی اسرای فلسطینی بعد از ماه ها و سال ها انتظار، - گروه خبرخوب- 45 سال از آن روز تاریخی می گذرد.

از آن روزی که مردم گرگان در محکومیت هتک حرمت حرم امام رضا (ع) و کشتار زائران قیام کردند و با سرکوب رژیم پهلوی، خود نیز در این راه به شهادت رسیدند.

این واقعه شهادت 14 تن و مجروحیت بیش از 100 نفر از تظاهرکنندگان و محبان علی بن موسی الرضا (ع) را به همراه داشت و پنجم آذری خونین را رقم زد و حالا گرامیداشت سالروز این قیام عاشقانه به وقت 5 آذر 1402، کمترین کاری است که از دست تک تک ما برمی آید.

  اما امروز فقط سالروز یک روز خونین نیست؛ درست یکسال بعد از این واقعه و در چنین روزی، امام خمینی (ره) تصمیم به راه اندازی سازمان بسیج مستضعفین گرفتند که جا دارد بسته خبری امروزمان را با خداقوتی به بسیجیان همیشه در صحنه آغاز کنیم و سپس یک راست برویم سر خبرهای خوبی که منتظر نگاه گرمتان هستند.

  این زنان معنای واقعی آزادی را به خوبی می دانند!  خبری خوش به وسعت آزادی اسرای فلسطینی در این چند روز، اشک شوق و سجده شکر اسرای فلسطینی پس از بازگشت به آغوش خانواده  از دلنشین ترین تصاویری بود که به دستمان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| معنای واقعی آزادی را از زنان فلسطینی بپرسید

خبر خوب| معنای واقعی آزادی را از زنان فلسطینی بپرسید